המשך....נימול מצד שמאל של הפנים.
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי להוסיף....ההרדמות של הצד השמאלי של הפנים היא ממושכת(כבר 5 ימים), עקצוצים בלשון...ולחץ חזק באוזן השמאלית....וכמו שצינתי איבוד זיכרון לטווח הקצר. דבר זה קרה לי לפני שנה וחודשים עשיתי סיטי וברוך השם הכל היה בסדר...אמו שיש לי מום מולד בגזע המוח...שלחו אותי למספר בדיקות ולא הלכתי מפני שהתופעה עברה. חשוב לציין שאמי נפטר מארוע מוחי בהיותו בן 41 וכן סבי (אב אבי) נפטר מארוע מוחי בגיל 40.אני בת 38. לא הלכתי לרופא ואני שואלת מה לדעתכם קורה לי. הסיבה שלא הלכתי הינה שבפעם הקודמת האדישות והייחס של הרןפאים בסורוקה היה בלתי נסבל...ואני מוותרת מארש על מפגש זה..השאלה האם זה יעבור שוב כמו בפעם הקודמת .? ממה זה נובע? מה עלי לעשות? תודה מראש.ושנה טובה
למיכל שלום שוב תודה על הרחבת המידע. האמור בפנייתך כאן רק מחזק את המלצתי לייעוץ נוירולוגי,ללא דיחוי. ייעוץ כזה יכול להתבצע בכל מקום וע"י מומחה שתבחרי בברכה