דחוף בבקשה!
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן 17 נשלח לבדיקת MRI כבדיקת מעקב אחרי מחלה גנטית-HHT שקשורה להתרחבות כלי דם באזורים שונים בגוף. בבדיקה התגלה במקרה, " בציסטרנה הפונטוצרברלית תהליך 13*20 מ"מ בעל איפיונים ציסטיים בכל הסדרות ונראה כי גורם רהמודוליזציה של העצם- מתאים לבמקום הראשון לציסטה ארכנואידלית קטנה". במה מדובר? תודה
למיקה בקר טוב לפי התאור אין המדובר בגידול ו-או בתהליך ממאיר או מסכן בריאות. אין אפשרות להתייחס מעבר לכך ללא עיון בהדמייה עצמה,בקודמתה,בהשוואה,-אם יש כזאת,בהדמיית CT,-אם יש כזאת.יש לציין כי שינויים בעצם נראים לאין -ערוך בבהירות ב-CT בהשוואה ל-MRI! בברכה
בקר טוב, ראשית תודה! היות והרופא המפנה אינו שייך כלל לתחום, האם להמשיך התיעצות אצל נוירולוג ,נוירוכירוג או שזה לא ממש משנה? תודה