הידרוצפלוס והריון
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בת 31 עברתי פעמיים ניתוח .פעם להתקנת דלף ופעם לתיקונו . כרגע אני בחודש החמישי להריון האם רצוי בצמבי ללדת בניתוח קיסרי ובמידה ולא האם יש בעיה לתת זריקת אפידורל
לשלומית בקר טוב אין צורך בלידה קיסרית. אין מניעה מהרדמה עי זריקה אפידורלית בתנאי שדלף הוא חדרי-צפקי (להבדיל מ-מתני-צפקי). אמצעי הזהירות עליו אני ממליץ:נא הרשמי ללידה בבי"ח בו קיימת מחלקה נוירוכירורגית. בברכה
היי שלומית גם לי יש שאנט רציתי לשאול אותך מה גרם לך להחליט להכנס להריון ולא לבחון אפיקים אחרים כמו פודקאות יש לי שאנט מגיל 10 ימים . הוא הוחלף פעמיים בגיל 16 .אני די חוששת כי אמרו לי שיש סיכון לשאנט