נאורומה אקוסטית
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. עברתי ניתוח נאורומה אקסוטית לפני כשנה וחצי. הניתוח עבר בהצלחה! כל שנשאר זה טינטון באוזן המנותחת וחוסר שמיעה. עצב הפנים תקין לחלוטין. :-) רציתי לדעת: 1-מתי כאבי הראש אמורים לעבור לחלוטין? מה ניתן לעשות ע"מ להקל? (כרגע רק אופטלגין עוזר). 2-מה ניתן לעשות עם הטינטון, אם בכלל? תודה רבה ושבוע טוב!
שלום טלי תודה על פנייתך הנושאים שהעלית הם נושאים לדיון עם הצוות המנתח ,טרם בצוע הנתוח וכמובן גם לאחריו. לשאלתך הראשונה-לא ניתן לחיזוי וכל השערה עומדת במרחב שאינו מעוגן בידע. העזרות עי אופטלגין איננה עברה ואין גם מניעה משמוש לסירוגין בתרופה עפ"י מידת הסבל. לשאלתך השנייה- מומלץ ייעוץ עם מומחה אף-אוזן וגרון. בברכה