אוטם לקונרי בפונס משמאל
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בת 25 ובעקבות תאונת דרכים שקרתה לפני כשנה סבלתי המון מכאבי ראש ועשו לי סי טי עם חומר ניגודי וגילו חשד לאוטם לקונרי בפונס משמאל רציתי לשאול מה פירוש הדבר ואם זה יכול להיגרם כתוצאה מהתאונה? יש לציין שבמהלך השנה בנוסף לכאבי ראש גם היה לחץ בתוך הראש ותחושת הירדמות בלחי התחתונה מצד ימין
לקריאה נוספת והעמקה
בוקר טוב סול, *כאבי הראש ו-או רידום בלחי התחתונה מימין ו-או תחושת הלחץ בראש אינם נובעים מהאוטם הלקונרי בפונז במידה שהוא קיים. לכן מתבקש המשך בירור מאבחן נוירולוגי לסיבתו. בברכה
ד"ר ולד אוריאל