לא מתעורר אחרי תאונה
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי בן 70, היה מעורב בתאונת דרכים, שברים בפנים, בעמוד השידרה (ללא נזק לחוט, או צורך בהתערבות כירוגית), צלעות ויד, נראו גם שתי המטומות קטנות במח, שנספגו ונעלמו אחרי שבוע. לאחר שבועיים, נותק מההרדמה ומכונת הנשימה (נושם דרך פיום קנה), וכבר יותר משבוע לא קם , או מגיב לדיבור,. זז כל הזמן, כל הידים והראש, אבל לא מתעורר, רוצים להעביר למוסד סיעודי. מה יש לעשות? והאם יש סיסה שלא מתעורר. תודה
בוקר טוב אבירם, *יש לחזור על הדמיית המח טרם העברתו *מתבקשת בדיקת נוירולוג +עיון בהדמייה החדשה. *עם 2 אלה סביר שתתברר סיבת אי התעוררותו וחסר התקשורת איתו: המסקנות הטפוליות-כפי שישתמע. בברכה