עישון סיגריות לאחר ניתוח
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אשמח לייעוץ: אמא נפלה במדרגות וקיבלה חבלה טראומטית עם דימום סובדוראלי. היא נותחה לפני כשבועיים + . מחלימה , החלה מעט לאכול , ללכת , אבל כמובן שיש לה דלוזיות שמתוחזקות במיוחד בלילות ונושא הסיגריות מטריד אותה מאוד. (בחייה שלפני הנפילה והניתוח היא אדם מעשן. ) מטריד בצורה שהופכת לרגזנית כועסת ולא נרדמת בלילות , חוזרת על אותם הדברים, מחשבות על עישון בלתי פוסקות . היא לא נינוחה כלל בגלל הנושא. אנחנו, המשפחה מאוד מוטרדים מעניין האובססיה לעישון. וחוששים מזה שברגע שלא נהיה לצידה( כרגע 24/7 לידה), היא גם תמצא מקור לעישון. שאלתנו היא, האם ניתן לתת לה מדי פעם לעשן סיגריה? אם כן, כמה ? מה הסיכונים? תודה , המשפחה המוטרדת
צהרים טובים, שאלתכם מובנת. רפואה איננה מתימטיקה אין בה קוים לבנים או שחורים בלבד אינני רואה סיבה להיותכם מוטרדים מרצונה לעשן: כדאי שתהיו מרוצים מהתאוששותה מהנפילה צהדמם הסובדורלי ומכך שהניתוח עבר בשלום. לראייתי בהחלט אפשר לתת לה לעשן סיגריה מידי פעם מזה היא לא תמות.. סופ"ש נעים