פיענוח בדיקות ct /mri
דיון מתוך פורום נוירוכירורגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר עשיתי בדיקת mri מוח שהתשובה היא: עיבוי ספנוידלי כמתואר בטקסט מתאים במקום ראשון ל fd מבני המוח בגדר הנורמה. תשובה של בדיקת ct- נגע מרחיב עצם כנראה שפיר המערב את העצם הטמפורלית והפריאלטית מימין. ייתכן פיברוס דיספליזציה . רצוי בירור נוסף . הייתי אצל רופא נוירוכירורג והוא אמר שיש עצם אחת שהתרחבה. הוא יחזיר תשובה בהמשך האם צריך לעשות ניתוח או רק לעקוב אחרי זה . רציתי לדעת בבקשה חוות דעת . האם זה משהו מסוכן? האם זה קרוב לגידול סרטני ? אציין שאני בחורה בת 28 ללא מחלות רקע. תודה רבה .
בקר טוב אור, ברב המקרים-לא מסוכן,לא סרטני כדי להתייחס לטפול: מעקב לעומת ניתוח יש לעיין בשתי ההדמיות. בברכה