האם זה טחור עם טרומבוזה והאם יש אבצס

דיון מתוך פורום  כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה

10/04/2019 | 20:12 | מאת: אפי

שלום דוקטור וסליחה מראש על הנושא והפירוט אני מתבייש ללכת לרופא. ביום ו האחרון כשהוצאתי צואה יצא דם ולאחר מכן הרגשתי אי נוחות גדולה בפי הטבעת וחשבתי שזה טחור שיצא וצריך לחזור. לאחר שהכאב לא עבר צילמתי את המקום וראיתי שיש מין חתיכת בשר כואבת מאוד שם ומקשה על היום יום בהליכה ובישיבה וגם ריח מוגלתי נורא. היום זה כבר לאחר שעברו כמעט 4 ימים ובינתיים אין שיפור למעט אולי, וגם לא בטוח, שהבליטה נהייתה קטנה יותר. אני חושש שמתחת לפי הטבעת נוצר גם אבצס קל. צירפתי 2 תמונות ואשמח לדעת האם אכן זה טחור עם טרומבוזה והאם נראה שיש אבצס. כמו כן האם ואיך זה יעבור לבד? האם כאבים ברגל יכולים להיות מאבצס שם? התמונות בקישןרים הבאים https://ibb.co/Mc2vcxL https://ibb.co/VJcfjX3

לקריאה נוספת והעמקה

שלום דוד, קשה לראות בדיוק מהתמונות אבל זה בהחלט יכול להיות אבצס שהתנקז חלקית. זה בהחלט יכול לגרום להקרנת כאבים לרגל. אני מציע שתיבדק בהקדם ע״י פרוקטולוג מומחה או כירורג במוקד רפואי או בית חולים על מנת לאבחן במדוייק ולתת טיפול מתאים. דברים אומנם עשויים להשתפר מעצמם אך מצד שני עלול גם להחמיר וייתכן כי מצריך התערבות כלשהי לפתור הבעיה.

10/04/2019 | 23:00 | מאת: אפי

אבל האם הורוד הזה הוא טחור עם פקקת? זה יכול לחלוף מעצמו?

שוב, קשה לומר בוודאות . זה יכול להיות טחור עם טרומבוס אבל ברגע שיש הפרשה מוגלתית אזי יש כבר זיהום מקומי. כל הסיפור מתאים יותר לאבצס.

מנהל פורום כירורגיה קולורקטלית ופרוקטולוגיה