שאלה לאונקולוג/ית
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבקש לדעת אם במקרה של סרטן גרורתי עם גרורות בכבד ותפליט פלאורלי, ניתן לקבל אווסטין ואפיניטור. מקבלת כעת נבלבין. רצפטורים חיוביים. תודה על תשובתכם.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום בר אבסטין ניתנת עם כימותרפיה ואינה בסל הבריאות לסרטן שד גרורתי מאחר שלא הוכחה כיעילה. אפיניטור ניתן בסרטן שד גרורתי ביחד עם ארומזין כאשר הרצפטורים ההורמונלים חיוביים. לפי תנאי הסל השילוב ניתן רק לנשים שלא קיבלו טיפול כימותרפי למחלה גרורתית - כך שכנראה לא יאשרו לך את הטיפול. בהצלחה