סרטן שד גרורות בכבד לאחר 11 שנה
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מדובר באימא שלי בת 68 שאובחנה בסרטן השד לפני כ-11 שנים ממוקד ללא פיזור גרורתי מסוג HER-2 . עקב גודל ומיקום הגידול קיבלה טיפול נאו אג'ובנטי והגיבה מלא . עברה לאמפקטומי וגם השלימה טיפול בקרינה והרסםטין מלא. ממוגרפיות תקופתיות היו תקינות. האם יתכן שלאחר תקופה כה ארוכה יכולות להופיע גרורות בכבד? ואם כן - מה הטיפול . תודה מראש ושבת שלום
בוקר טוב, אמנם לא מאד שכיח אבל לעיתים ניתן לראות הופעת גרורות שנים לאחר גילוי ראשוני של סרטן שד. כמובן שצריך לברר ולוודא ויתכנו ממצאים אחרים לגמרי בכבד שאינם גרורות. רק לאחר אבחון ואפיון הממצא באם הינו גרורה ניתן להחליט על סוג הטיפול. האונקולוגים של אמא יוכלו להתוות לכן תכנית טיפולית. בבריאות, דינה
תודה רבה על תשובתך