נשלחתי לסי טי חזה אחרי תלונות על כאבי גב שמקרינים לשד
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם צילום סי טי חזה יכול לגלות גם גידולים בשד?2 כירורגים שבדקו אותי ידנית לא מצאו גושים. משום מה אחדשלח אותי דווקא לסי טי חזה וזאת בעקבות תלונות שלי על כאבי שכמות בצד אחד עם הקרנות לחזה.. סי טי יצא תקין. האם היו רואים ממצא חשוד בבדיק כזו במידת הצורך?שקשור לשד?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, סי.טי. היא לא בדיקה אופטימלית לבדיקת שדיים, אבל יכול לאבחן גידולים מעל 1 ס"מ. ממצאים ממש קטנים או גידולים טרום ממאירים לא ימצאו בסי.טי.