יתר פעילות של בלוטת התריס ודקפפטיל
דיון מתוך פורום סרטן השד
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בת 31, שנתיים לאחר למפקטומי, עברתי הקרנות. ומטופלת כמעט שנתיים בטמוקסיפן ודקפפטיל. חשה עייפות וחולשה לאחרונה וגם כאבים בשרירי הרגליים והברכיים. לאחר בדיקות דם נמצאה אצלי יתר פעילות של בלוטת התריס tsh- 0.01 t4- 20.9 האם הדקפפטיל שאני מקבלת אחת לחודש יכול לגרום לזה?
לקריאה נוספת והעמקה
הי, זו לא תופעה מוכרת, וגם אם קשורה, היא כנראה מאוד נדירה, כי אנחנו לרוב לא נתקלים בזה. מאמינה שאנדוקרינולוג יוכל לענות לך בצורה יותר מהימנה אם יכול להיות קשר בין הצירים ההורמונליים של הורמוני מין להורמוני בלוטת תריס (באופן קלאסי הם לא קשורים אחד לשני). תרגישי טוב