אילו בדיקות מקיפות עלי לבצע בכדי לשלול מחלות מין

דיון מתוך פורום  קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה

25/11/2006 | 20:36 | מאת: מודאגת

לכל סוגיהם ומינהם? אני מקיימת לעיתים יחסי מין מזדמנים לא מוגנים לרוב עם יזיזים קבועים וכן עברתי אונס אכזרי בידי אדם זר ולמעט בדיקות דם מספר פעמים למחלת האיידס שהיו שליליות לחלוטין לא ביצעתי כל בדיקות אחרות עבור מחלות מין אחרות כעגבת, זיבה, כלמידיה וכו.... חשוב לי לציין כי יש לי כאבי בטן עמומים ולסירוגין איומים ובלתי מוסברים.....ובמהלך 3 החודשים האחרונים לא קיבלתי מחזור כלל ורק לאחר חודשיים וחצי היו לי הפרשות נרתיקיות חד פעמיות של דימומים כמו לאחר הפלה(עברתי הפלה תרופתית יזומה לפני 8 חודשים לערך כך שיש לי אינדיקטור...) ורק לאחר לקיחת הורמונים נשיים החודש בהמלצת רופא הנשים שלי קיבלתי סוף כל סוף וסת שגרתי במהלך הימים האחרונים.....במהלך 3 החודשים שלא קיבלתי היו לי 2 דלקות שתן ופטריה בנרתיק ואני חוששת שנדבקתי במחלת מין קלה כלשהיא. לאור הנ"ל אילו בדיקות מקיפות עלי לדרוש לבצע מרופא הנשים החדש שלי?

לקריאה נוספת והעמקה
29/11/2006 | 05:06 | מאת: אחד שמזהיר

אם עד כה אלילת המזן האירה לך פנים זה לא אומר שהגבר הבא יהיה חסין שהרי אין עליהם סימנים של לוקים במחלות את לא חייבת לקבל איידס בלבד שיהפוך את החיים שלך לגיהינום בלקיחת קוקטייל תרופות יומי בכמות של 170 כדורים ביום. גם אם תקבלי קונדילומה או הרפס גנטלי הגיהינום יערוב לך ואז יופיע מה שאמר זוהר ארגוב " ים של דמעות " אגב אם נאנסת ע"י כושי או רומני מדוע הם לא בכלא ?

שלום, קודם כל בדיקה שגרתית מקיפה הכוללת קולפוסקופיה לכל אברי המין, הפה ופי הטבעת. בדיקות דם: עגבת, כלמידיה,הרפס, הפטיטיס, איידס. תרביות:נרתיק PCR: כלמידיה וקונדילומה. בברכה ד"ר שרגא וקסלר 052-2453662 www.genicolog.net

מנהל פורום קונדילומה, HPV, נגיף הפפילומה, צוואר הרחם, קולפוסקופיה וקוניזציה