נושא מדאיג

דיון מתוך פורום  שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים

27/02/2012 | 15:10 | מאת: בי

שלום, לאחרונה שמתי לב למשהו שהדאיג אותי מאוד. בכל פעם שאני מפנטז שחברתי מעניקה לי מין אוראלי אני כאילו "מרגיש" תחושות אוראליות בעצמי. ז"א כשאני מדמיין את הפין שלי על השפתיים שלה אני אוטומאטית "מרגיש" את המגע גם על השפה שלי. האם זה נורמלי? הדבר גרם לי לחשוש שלא במודע דמיינתי את עצמי כאישה ושאולי אני לא נמשך לנשים ואליה.(בפועל אני רק מחבק אותה ויש לי זקפה). בבקשה עזרה.

לקריאה נוספת והעמקה
27/02/2012 | 21:03 | מאת: ד"ר גידי רובינשטיין

שלום בי, לגופו של עניין, אם יש לך זיקפה כשאתה מחבק את חברתך, אין ספק שאתה נמשך אליה בפרט ולנשים בכלל. המחשבות המטרידות שאתה מתאר, בעיקר כשמצרפים אותן לפניותיך האחרות, נשמעות כסוג של הפרעה כפייתית הידועה כ-HOCD, כלומר, OCD (הפרעה כפייתית) שהאובססיה הראשית בה היא חשש להיות הומו. זו, כמובן, השערה שיש לבדוק אותה פנים אל פנים אצל איש מקצוע מתחום בריאות הנפש. אם זו תהייה האבחנה, יש לטפל בה כמו בכל הפרעה אובססיבית אחרת, כאשר השילוב של טיפול התנהגותי-קוגניטיבי יחד עם טיפול תרופתי (SSRI) נחשב אופטימאלי. בהצלחה, ד"ר גידי רובינשטיין http://www.shrink-friendly.co.il

27/02/2012 | 22:35 | מאת: בי

האמת ששמתי לב שזה עובד גם לכיוון השני. לדוגמה יש תקופות שבזמן אוננות אני נהנה יותר ממחשבה על נשים ותקופות בהן אני נהנה יותר ממחשבה על גברים. בכל תקופה הפחד הוא שהדחקתי את המשיכה השניה אותה אני מרגיש מעט פחות באותה התקופה. בקיצור - מפחד להיות כל מה שהוא לא ביסקסואל. כך אני מכיר את עצמי מאז שאני זוכר את עצמי. מגיל קטן מאוד אל תוך גיל ההתבגרות ואל סופו אני זוכר יכולת להתגרות משני המינים. האם כל OCD הכולל פחד לא להיות באוריינטציה המינית איתה אני שלם יכול להקרא HOCD? כי שמעתי שהומוסקסואלים בעלי הטרו או סי די גם נכללים בקבוצת ה-HOCD, אז אני מניח שזה בעצם כל אדם בעל OCD בו הפחד המרכזי הוא היותו בעל אוריינטציה מינית אחרת. זה באמת משגע כבר, זה לקום עם המחשבות וללכת לישון איתן בלי יכולת לתפקד כל היום. איבדתי את שמחת החיים שלי, אני רק מחפש מתי לישון בשביל שאני אוכל לברוח מהמחשבות. אני מפחד שהמצב הוא אכן HOCD, אבל שהמאבחן לא יעלה על זה כי התופעה אינה מוכרת במיוחד, בייחוד לא בקרב ביסקסואלים. כבר שמעתי בעבר על אנשים עם HOCD(סטרייטים לחלוטין במקרה הזה) שהמאבחן שלהם לא היה מנוסה במיוחד ואבחן אותם כהומוסקסואלים לטנטיים. אגב, האם תלישת שיער כפייתית מאוד (נוראי, כבר יש קרחות בכל הראש) קשורה איכשהו לאופציה של OCD?

מנהל פורום שרינק פרנדלי - ייעוץ פסיכולוגי לגברים הומואים, ביסקסואלים וא-מיניים