ארוחת בוקר גדולה - לא מצליחה לרדת במשקל

דיון מתוך פורום  הרזיה ללא דיאטה

23/10/2017 | 09:36 | מאת: דקלה

אכלתי היום בבוקר 20 עגבניות שרי , 2 מלפפונים ירוקים, חומוס עם חריף, טחינה לבנה, 4 קוביות שוקולד מריר פרה, סירופ מייפל, סילאן, 2 יחידות תמרים מג''הול, 20 יח'' שקדים, 20 יח'' אגוזי מלך , נס קפה עם חלב וניל 1%, כוס חלב שקדים, גביע יוגורט דנונה, מעדן דנונה בטעם קוקוס, קינמון, קוקוס, גרנולה דבש, גרנולה עם תמר אגוזי מלך,כוסמת, ובקבוקון של דנכול. האם אכלתי בסדר? מה אכלתי שהיה לא טוב? כמה קלוריות הכל בערך?

לקריאה נוספת והעמקה
23/10/2017 | 15:50 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

ומה קורה בשאר היום? את רוצה לרדת במשקל. מאיזה משקל. האם את בעודף? האם את אוכלת ליד שולחן או הולכת וחוזרת ולוקחת כל פעם משהו? אי אפשר לענות על השאלה מבלי לבחון את האכילה מקרוב. ארוחה אחת לא "מדברת". רצף של ארוחות יכול לתת תשובה. וגם אז, אני צריכה לדעת בת כמה את, כמה את שוקלת, מה הגובה שלך, לאיזה משקל את רוצה להגיע? כדי לתת לך תשובה, את צריכה ייעוץ אישי. בפורום אין אפשרות להכנס לעומק, ולהבין איך את אוכלת. כדי לתת לך תשובה מתאימה ומקצועית, צריך את כל התמונה.

24/10/2017 | 13:31 | מאת: דקלה

שאלה: ומה קורה בשאר היום? תשובה - אני אוכלת בבוקר מעל 4000 קלוריות - ואחר כך אני משקלת לאחר ארוחת הבוקר ותמיד רואה שמהלילה יש עלייה של 4 קילו אז במשך היום אני לא אוכלת כלום. את רוצה לרדת במשקל. - כן מאיזה משקל. - 80 האם את בעודף?- כן האם את אוכלת ליד שולחן או הולכת וחוזרת ולוקחת כל פעם משהו? - אני אוכלת במטבח בעמידה בשיש בבוקר יש לי התקף זלילה אני אוכלת מלא מלא ואחר כך הבטן נפוחה כמו בלון אני עולה במשקל 4 קילו אחרי ארוחת הבוקר . ואז לא אוכלת כלום! אם אני יאכל אז אני יעלה ביום 10 קילו! והכרס תתנפח ותגדל מאוד

25/10/2017 | 16:23 | מאת: נדיה גרינשטיין כהן

אפשר לפתור בטיפול תזונתי, ואם יש צורך , גם בליווי טיפול פסיכולוגי במקביל. נשמע שאת מרגישה באיבוד שליטה, ואת אוכלת בתחושה ובהתנהגות אכילה באיבוד שליטה. את מוזמנת לפגישה הכרות ללא תשלום או התחייבות כדי לשמוע על הטיפול שלנו ובמקומות אחרים, כדי למצוא לך את המקום לטיפול המתאים לך ביותר. דרך הפורום לא תוכלי לקבל את מה שאת צריכה כדי להתגבר על הבעייה התזונתית שאת מציגה.

מנהל פורום הרזיה ללא דיאטה