שאלנ בנושא קרינת חשמל. חג שמח

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

29/09/2019 | 11:55 | מאת: לימור

לאחר שחתמנו על חוזה שכירות ( וזה לאחר שבחנתי היטב את השטח שלא מסתתרות אנטנות סלולר , ובאמת הדירה נקייה מקרינת רדיו ) אתמול במוצאי שבת הלכתי לנקות את הדירה ובדקתי קרינה בתדר החשמלי , ומסתבר שיש 2 מיליגאוס של קרינה בכל שטח הבית , ( אין בחוץ עמודי חשמל , אין כבלי חשמל ) אני לא יודעת מהיכן הקרינה השאלה כמה נזק צפוי לנו מאחר ומדובר על שני ילדים קטנים .

לקריאה נוספת והעמקה

השאלה שלך לגמרי לא ברורה. את בודקת מאושרת? יש לך ציוד מכויל? מעבדה מאושרת מלווה אותך? איך בדקת? איפה בדקת? למה שלא תהיה קרינה בתחום החשמל כאשר לבית יש אספקת חשמל? למה צריך לבדוק אנטנות סלולריות? אתם ללא טלפונים סלולריים? ללא אינטרנט? ללא מוצרי חשמל? ללא גרביטציה? למה בכלל שיהיה נזק? ואם כן, איזה סוג של פגיעה? כל השאלות כי כנראה אתם יודעים את התשובות טוב יותר מאנשי המקצוע.

01/10/2019 | 20:15 | מאת: המשך

בדקתי במכשיר שרכשתי , מכשיר אמין שלפני שנה המדדים יצאו זהים לחברה מוכרת ואמינה שביצעו אצלי מדידות מטעם המועצה . ( כך שהמכשיר שלי מדויק ) . הבנתי שהסף המותר לחשיפה הוא 2 מיליגאוס , מעל הערך הזה בעייתי ומעלה הסיכון ללוקמציה אצל ילדים ( מהאתר של המשרד להגנת הסביבה ) ובמרבית הבתים הערך לא עולה על 0.4 . אז יש כאן בעיה .

יש לך מכשיר שנה והוא מכויל? ממש לא!!! מערכת החשמל נבדקת. את לא יודעת לבדוק. חבל על הכסף, אבל את מעדיפה לקנות קונספירציות, אז לפחות תזמיני איש מקצוע שיבצע את המדידה ולא עם מכשיר ששנה לא נבדק ואין לך את הרקע המקצועי לביצוע הבדיקה ולניתוח הנתונים. ונראה לך שמשרד הבריאות מעוניין שכולנו נהיה חולים? גישה בעיתית שלכם. תעזרי באנשי מקצוע. בדיקות עצמיות הן לא אמינות ומובילות לטעויות מיותרות.

03/10/2019 | 00:30 | מאת: המשך

לאחר שהזמנתי איש מקצוע המדדים יצאו באמת 1.5-2 מילגאוס.בעוד שברוב הבתים והמקומות שבדקתי הערך לא עובר את ה0.5 .ניתן להבין שיש בעיה בבית .. עפ"י המשרד להגנת הסביבה מומלץ לא לעבור את ה2 מיליגאוס , האם יש בסיס כלשהו למאמר שטוען שמעל 2 מילגאוס יש פי 2 מקרי לוקמיה אצל ילדים ???מה עלי לעשות ? אם אגור שם שנה עד כמה נורא ? כבר חתמנו חוזה ( יש לציין שאנחנו לא משתמשים בניידים ליד הילדים,) אשמח לעזרה .!

איש המקצוע שהזמנת אמור לתת לך את כל התשובות המקצועיות. הוא היה בדירה והוא יודע מה הוא מדד ומה המשמעויות. שוב, הפורום לא תומך בספקולציות ובקונספירציות אלא במידע מדעי המאושר על ידי ארגון הבריאות העולמי ומשרד הבריאות. אין איסור להשתמש בסלולרי ליד ילדים. אם המספר לגבי לוקימיה היה נכון, מאות אלפי ילדים בארץ ובעולם היו חולים בלוקימיה, דבר שממש לא כך. אז בבקשה מספיק עם שאלות ללא שום בסיס על סמך מאמרים סתמיים. להדגיש שוב ההחלטה שלך איך לפעול.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות