שלום לך ותודה על הפורום הנפלא הזה

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

29/03/2018 | 14:20 | מאת: ליאורה

אני חייבת להתייעץ ..אני מרגישה מאוד מוטרדת .ברשותי 2 שאלות 1. אתמול יצאתי עם בני הן החודשיים וכשבאתי להפעיל את הרכב מתברר שאין מצבר..כמובן שבחור נחמד עזר לי אני באותם רגעים יצאתי עם התינוק לבחוץ..וכשהבחור נתן גז חזק לפתע הרחתי ריח של עשן מוכוניות..ובני בן החודשיים היה על הידיים שלי וחצי פנים שלו מכוסות בבד..האם יש סיכון לבני במידה והריח את הריח ? יש לציין שמיד ברחתי מהאיזור וגם לציין שלא השתעל והתנהג במשך היום כרגיל . 2. בלילה היה לו קצת קשה לנשום ( היתה לו נזלת באף אז הוא התקשה לנשום ) האם יש קשר בין המקרים ? מודה לך חג שמח

לקריאה נוספת והעמקה

זו הבעיה עם חומרים מסוכנים, בדרך כלל בחיים היומיומיים החשיפות הן לכמויות קטנות, אז ההשפעה איננה מידית, אלא מצטברת, עד לרגע בו יש אנשים המפתחים מחלה כזו או אחרת. הסיכון הזה חל עליך ועל הילד. מאחר שהילד מאוד קטן, כמות קטנה מבחינתך איננה כל כך קטנה מבחינתו, מאחר שהחשיפה בהרעלה נמדדת לפי משקל הגוף (נניח שנחשפתם לאותה כמות, מחולקת למשקל גוף קטן יותר של התינוק סכנה גדולה יותר). התגובות שלו אולי כתוצאה מהחשיפה לאדים ואולי כי נזלת. אם יש החמרה, או לא עובר, לגשת לראות רופא/ה.

30/03/2018 | 00:05 | מאת: ליאורה

איזה מחלה יכולה להגרם כתוצאה מזה ? התשובה שלך די הלחיצה אותי יש איזה בדיקה שאני יכולה לבדוק באם נחשף לחומר מסוכן ? ..

להדגיש, לא מדובר על מחלה עכשיו, אלא על אולי פגיעה אפשרית עתידית בתפקודי מערכת הנשימה, וכן תלוי בחומרים, מחלות אחרות. וושוב לא רק בגלל החשיפה היחידה הזאת, אלא מחשיפות חוזרות ונשנות במהלך החיים. בהנחה בלבד שאמנם הילד לא מרגיש טוב מהעשן, אז זה סימפטום של הרעלה לא של מחלה. אין דרך לבדוק. הצוות הרפואי יטפל בסימפטומים, אין משהו אחר שניתן לעשות. ויכול להיות שהכל בכלל צירוף מקרים. הילד עם הצטננות ולא שום תגובה לחומרים מסוכנים.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות