חומרים כימיים וקרינה אלקטרו מגנטית

דיון מתוך פורום  בטיחות גהות ואיכות

29/04/2017 | 12:05 | מאת: נועה

שלום. אנו גרים בשכירות. ביחידת דיור מתחת לביתנו (קומה אחת מתחת ) פתחו מכון קוסמטיקה עם טיפולים שונים לרבות הורדת שיער בלייזר, בניית ציפורניים, איפור קבוע ועוד. בין הבית ליחידת דיור מפריד מדרגות פנימיות עם קיר גבס שלא אטום הרמטית. אין להם רשיון עסק. מה הסכנות מאדים וריחות של חומרים קוסמטיים שפרטתי ?מה הסכנה מקרינה אלקטרומגנטית ?האם לעזוב את הבית ?

לקריאה נוספת והעמקה

אם אין להם רשיון עסק, רצוי לפנות לרשות המקומית שתדאג לסגור אותם או לנהל אותם כנדרש בלי קשר לשאלתך. יש להם חומרים דליקים שעלולים להוביל לשריפה ושימוש מוגבר בחשמל למערכת הלייזר שעלול להוביל לקצרים ולשריפות. מבחינת החומרים והתהליכים שסיפרת לא מהווים בעיה מבחינתכם ביחידת הדיור שהיא מעל היחידה של מכון הקוסמטיקה. לא ברור מה קשור נושא קרינה אלקטרומגנטית לשאלה. אין בעיה ולא צריכה להיות בעיה.

03/05/2017 | 10:44 | מאת: נועה

שוב שלום. תודה על המענה. לגבי הקרינה האלקטרמגנטית- הכוונה היא לקרינה שנפלטת ממכשיר הלייזר. האם זה מסוכן ? אודה לתשובה .

הקרינה שנפלטת ממכשיר לייזר היא כמו כל חשמל, רק בעוצמה ממוקדת. לכן אפשר לעשות איתה ניתוחים וטיפולים קוסמטיים ועוד הרבה דברים טובים וחשובים. הסיכון בקרן הלייזר היא כאשר נמצאים בקו הקרן. כאשר היא פוגעת בעין קיימת סכנה של פגיעה עד אבדן ראיה וסכנה של פגיעה בעור - תלוי בלייזר, לא כל לייזר - כוויות בנקודות הפגיעה של הקרן. מאחר שהטיפול בלייזר בתוך חדר ומכוון לאיבר לטיפול (הסרת שיער?) ואם אתם לא מסתובבים שם בחדר, לא אמורה להיות שום פגיעה. ברגע שמכבים את הלייזר אין סיכון כלל.

מנהל פורום בטיחות גהות ואיכות