שיגרה, חיי היום יום, דברים משמעותיים.
דיון מתוך פורום שווה לכל נפש
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איך אפשר לצאת מדיכאון ושיגרה? אני מרגישה שכול יום הוא אותו הדבר ואני מפחדת להתבגר ושהשנים יעברו לפני שבכלל ארגיש. אני רוצה להרגיש שאני עושה משהו משמעותי, מה לעשות? עצות?
לקריאה נוספת והעמקה
ליעד שלום השאלה מה עוצמת הדיכאון דכאון קליני מחייב לעיתים גם שימוש בתרופה, בנוסף חשוב להיות עסוקים לעשות ספורט ולעבוד על החשיבה השלילית אפשר באמצעות הספר בוחרים להרגיש טוב, מומלץ ללכת לטיפול בהצלחה עירית