ילד קרוב לחמש אוהב להציק

דיון מתוך פורום  יחסי הורים ילדים וזוגיות

30/06/2019 | 09:41 | מאת: חנה

היי , הבן שלי קרוב לגיל 5 עוד שלושה חודשים ילד חמוד ומתוק . אבל אוהב להציק גם בבית לחבר שלו וגם בגן לחברים בשמות כמו להפוך שם של בן לשם של בת זה מפריע לחבר וכל מיני דברים כאלו מה לעשות ...? אני מדברת איתו מבין ואומר שזה לא בסדר ויום למחרת כאילו לא קרה כלום הוא ממשיך . הוא הבן הבכור מאוד מפונק ...אשמח להנחיות בנושא

לקריאה נוספת והעמקה

שלום חנה, זו שאלה חשובה מדוע יש לבן שלך את הצורך להציק לילדים. אני הייתי קורא למצב הזה , אלימות מילולית. יש לך אפשרות לברר מדוע האלימות המילולית התפתחה אצלו? האם הוא מקבל ביקורת כלפיו מצידך , או מצד אביו, או מצד גננת או מישהו במשפחה המורחבת יתכן שהוא גיבש לעצמו דיעה שלילית על עצמו והיא כבר התקבעה . חשוב למצוא דרך , בעזרת הדרכת הורים או טפול פסיכולוגי לעזור לו. מה דעתך? אהוד גלבוע

24/07/2019 | 22:36 | מאת: חנה

לדעתי זה מוגזם . בסהכ רציתי כלים . ברור שעם הוא עושה משהו שהוא לא בסדר הוא מקבל ביקורת לא מעבר מצד שני שהוא עושה משהו טוב מעצימים אותו מה הכלים הבסיסיים לדעתך ... זה לא מהותי ודורש טיפול . בסהכ צריך רק קצת כלים אשמח לפירוט באופן כללי.

24/07/2019 | 22:43 | מאת: חנה

חשוב להדגיש שבגן שלו ההצקות הם של הרבה בנים הם עושים את אותו הדבר הופכים שם של בן לבת וכדומה המון המון בנים ... כל שהוא לא עושה משהו חריג פשוט אני רציתי ללמד אותו שזה לא נכון .

שלום חנה אני הייתי מבקש ממנו כל יום לפני שהולך לגן או לבית הספר, שלא יפגע בילדים אחרים ולא ידבר אליהם בלשון נקבה. הבקשה אמורה להיות ללא כעס. אלא כבקשה שיגרתית, אבל לא יותר מפעם ביום, גם אם הוא ממשיך. מה דעתך?

מנהל פורום יחסי הורים ילדים וזוגיות