ילד בכיתה ד' עם טעויות כתיב מרובות והימנעות מכתיבה

דיון מתוך פורום  לקויות למידה

05/01/2014 | 10:56 | מאת: אסתי

ילד מחונן. קורא ללא בעיות. יש נטייה להימנעות ממטלות כתיבה או לקצר בהן. יש ריבוי טעויות כתיב (כמעט ואין מילה ללא טעות אחת לפחות). קריאה מרובה לא מביאה לשיפור. אין בעיות בחשבון (נהפוך הוא). לפי מה שקראתי באינטרנט כנראה שמדובר בדיסאורתוגרפיה ואולי דיסגרפיה (הייתה נטייה לכתיב מאוד לא קריא אך עבודה בבית סייעה מעט). לא רואה בכתוב שאפשר לשפר משהו בטיפול. האם יש טעם לבצע איבחון? אם כן - איזה סוג? דידקטי? ובעצם מה הטעם אם אין טיפול? תודה מראש.

לקריאה נוספת והעמקה
05/01/2014 | 21:38 | מאת: אלמוג בן-שחר נאוה

לילה טוב, המלצתי הדחופה היא לערוך אבחון לקויות למידה רב תחומי. אבחנה מסודרת עסוייה למנוע הרבה תסכול וכאב לב של הילד וגם שלכם ההורים בהצלחה אלמוג

מנהל פורום לקויות למידה