שומנים בדם ושימוש בתוספים

דיון מתוך פורום  נטורופתיה

12/10/2017 | 23:12 | מאת: ידידיה

האם יש התוויית נגד בשימוש samE לאדם עם שומנים בדם או ו מעשן קנאביס ? אני כרגע מאוזן מבחינת האל די אל . אני בן 60 יש לי ל"ד נורמלי , משקל נורמלי , מעשן קנאביס כל יום . האם עישון ג`ויינטים קנאביס מזיק כמו עישון סיגריות ? אני סובל בדרך כלל מסטרס ודיכאון עם עצבות וחוסר מוטיבציה , שינה לא סדירה כמעט כל שעות היום ,סף גירוי נמוך ,לא עובד וללא זוגיות זמן רב ולכן החלטתי לנסות את samE . חלק מייצרני סם ממליצים לקחת עם הארוחה בעוד שחלק ממליצים לקחת חצי שעה לפני ארוחה על בטן ריקה . האפשרות השנייה ניראית הגיונית מהסיבה שסם וחלבונים מתחרים על אותם רצפטורים . האם לא מומלץ לקחת בערב או לפני שינה . מה אמור לקרות אם אחרי חודשים של שימוש מתייאשים ומחליטים להפסיק?

לקריאה נוספת והעמקה

שלום ידידיה, אין התוויות לשימוש ב SAM-E עם שומנים בדם, הקאנביס וה - SAM-E פחות מומלצים ביחד. אם אני מבינה נכון הבעיה העיקרית היא דיכאון - לא ציינת באיזה מינון אתה נוטל את ה SAM-E ובמשך כמה זמן.. כדי שהוא ישפיע צריך מינון גבוה - 800 מק"ג וכמו כן, כדאי לשלב עם תוספים אחרים נוספים כמו למשל, אומגה 3 ועוד.. מומלץ לקחת בערב לפני השינה, אבל כיוון שהמינון צריך להיות גבוה, יש לחלק לאורך היום. בהצלחה!

21/10/2017 | 14:15 | מאת: שראל

מעיין שלום , תרשי לי לתקן אותך ....... לא מומלץ לקחת Sam-e בערב ובוודאי לא לפני השינה , אלא אם כן אתה מעוניין בנדודי שינה במשך כל הלילה - בגלל האדרנלין . כן מומלץ בבוקר ובצהריים ואם אתה נוהג ללכת לישוון בחצות , כדאי שהכמוסה האחרונה לא תילקח אחרי 6 בערב .

לא בדיוק... יש מטופלים שמרגישים עייפות אחרי נטילת התוסף ולא רוצים להרגיש את העייפות במהלך היום, כי זה מפריע להם לתיפקוד היומיומי ולכן להם מתאים לקחת בערב..

מנהלי פורום נטורופתיה