טשטוש ראייה לאחר ניתוח לייזר

דיון מתוך פורום  הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה

02/05/2019 | 08:40 | מאת: יעלי

שלום, באוגוסט 2018 נותחתי ע"י שמוליק לוימגר, שיטת אינטראלאסיק מספרים סביב מינוס 6. בחודשים האחרונים הראייה התדרדרה, רואה מאוד מטושטש גם ביום ובעיקר בלילה. בביקורת עם הרחבת שעשיתי לפני שבועיים במרפאת עיניים נאמר שהראייה שלי היא 6:6 והרופא אמר לי שאולי יש רבע מספר אבל אני עדיין רואה מאוד טוב. כשהתעקשתי שזה לא המצב הוא רשם לי טיפות עיניים ALPHAGAN ואמר שזה אולי יעזור וכדאי לנסות. נראה לי מיותר לטפטף טיפות שמיועדות להפחתת לחץ תוך עיני בעיקר כשלא אובחן אצלי תסמין כזה. מה ניתן וצריך לעשות? תודה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, לא אוכל להיכנס להמלצות כלשהן. אם היה לך ביטחון ברופא המצויין שניתח אותך, אז מדוע לפקפק כעת בהמלצות שלו? הוא נתן את המלצותיו על סמך בדיקה שביצע. אם לך זה נראה מיותר, זה בסדר אבל לא נכון לדעתי ללכת לרופא אחד, ולחפש המלצות מרופא אחר, שבכלל לא בדק. ללא כל קשר, נסיגה במספר של 0.25 או אפילו יותר אינה נדירה, במיוחד במספרים גבוהים ויש לקבל זאת בהבנה. בהצלחה, ד"ר אורי מלר.

03/05/2019 | 19:44 | מאת: יעלי

שלום ד"ר ותודה רבה על התשובה. לא פיקפקתי ברופא המדהים שניתח אותי (לא סתם בחרתי לעבור את הניתוח אצלו) ואין לי שום טענה כלפיו או כלפי אף אחד אחר. כנראה שמה שכתבתי לא נוסח היטב. הביקורת לא בוצעה על ידי המנתח אלא ע"י רופא אחר מהצוות. השאלה שלי היא האם ניתן לשפר את הטשטוש / ההתדרדרות? האם זה עלול להחמיר ומדוע נותנים טיפות להפחתת לחץ במקרה של טשטוש ראייה? האם נכון להשתמש בטיפות הללו? תודה רבה.

מנהלי פורום הסרת משקפיים בלייזר ושיפור הראייה