רמת סוכר בדם 101
דיון מתוך פורום רפואת משפחה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בבדיקת הדם האחרונה שביצעתי עמד ערך הסוכר על 101. בשנים האחרונות רמת הסוכר בדם אצלי נעה בין 94 ל 107. במקביל רמת הטריגליצרידים שלי הייתה כ 270 ולאחר טיפול בבזפירט ירדה הרמה ל 164.שאר הערכים היו בגבולות התקינים. אני בן 47 ומתאמן 3 ל 4 פעמים בשבוע. שאלתי היא מה משמעות רמת סוכר זו ואם עלי לבצע צעדים מסויימים כדי להפחיתה?
לקריאה נוספת והעמקה
את אותם צעדים להפחתת טריגליצרידים- לא ברור לי למה תרופה ולא תזונה נבונה, פעילות גופנית אירובית יום יומית ומשקל תקין- אפשר להוריד TG לנורמה עם טיפול התנהגותי ובלי תרופות- בדרך כלל מקווה שאינך מעשן