בי-קיור לייזר: קרן הלייזר הגואלת

(77)
לדרג

סובלים מכאבי גב או ברכיים, או מבעיות אורתופדיות כגון: מרפק טניס, דורבן, טריגר פינגר, דלקת בשורש כף היד? הכירו את מכשיר הלייזר שישים לזה סוף. צרכנות רפואית

מאת: מערכת zap doctors

נתקלתם במצב המתסכל שיש לכם כאב בברכיים או בגב התחתון שפשוט לא עוזב? קרה לכם שבגלל פציעה קלה שהתפתחה לדלקת, אתם סובלים במשך שנים מכאבים כרוניים במקומות מסוימים בגוף? נמאס לכם כבר לשמוע חוות הדעת של רופאים על עוד ועוד תרופות שבעצמן מייצרות יותר בעיות מאשר הן פותרות?.

זה הזמן להכיר את בי-קיור לייזר, מכשיר רפואי נייד, קל ונטען, המטפל בכל סוגי הכאבים, באופן בטוח וללא תופעות לוואי. ניתן להשתמש במכשיר בבית, באופן עצמאי והוא נוח ופשוט לתפעול.

הלייזר הרך הוא אלומת אור מדויקת, החודרת באופן אפקטיבי לעומק הרקמות וגורמת לשחרור אנדורפינים, שהם הורמונים משככי כאבים, לשחרור אנזימים הלוחמים בדלקות ומייעלת את זרימת הדם לאזור הפגוע עד להפחתת הדלקת ולהעלמת הכאב-למעשה הלייזר הרך מאיץ את פעילות הריפוי הטבעית של הגוף. בניגוד למכשירי הלייזר המוכרים, הידועים, הנייחים והיקרים, הפעם תוכלו לטפל בעצמכם בזמן קצר יותר, על פי הנוחות שלכם, עד להחלמה איכותית מכל סוג של כאב או בעיה אורטופדית.

ד"ר ויקטור שבשייביץ, ממכון הכאב בבית החולים רמב"ם משיב לשאלותינו על המכשיר החדשני.

בי-קיור לייזר (יחצ)
בי-קיור לייזר (יחצ)

כיצד פועל מכשיר הבי קיור לייזר?

"הלייזר הרך, שהוא בעצם לייזר קר, חודר דרך העור עד לרקמות בלי לפגוע בהן. העוצמה שלו היא בטוחה, מפני שהוא מתקדם באורך גל מוגדר אחד, ובכיוון אחד. אותה קרן לייזר מטפלת גם ברמת התא, וגם ברמה המערכתית של הרקמה ושל האזור הפגוע. לכן השימוש במכשיר הפך לשכיח במרפאות כאב, בתחום הפיזיותרפיה לטיפול בבעיות אורתופדיות, וכן בשימוש עצמי".

לאיזה סוג כאב הטיפול יעיל?

"למעשה לכל סוגי הכאבים חוץ מכאבי עיניים, שהם מחוץ לתחום עבור המכשיר. ניתן לטפל באמצעות המכשיר בכאבי ראש, בכאבי צוואר, גב, ברכיים או פרקים. הלייזר יעיל גם עבור התמודדות עם דלקות שונות, וכן בריפוי פצעים ואפילו בחידוש פני העור ובהשגת מראה צעיר יותר לעור. מכשיר ה'בי-קיור' לייזר אפקטיבי גם לטיפול בכאבים שטחיים חיצוניים, וגם בטיפול בכאבים עמוקים ופנימיים יותר".

כיצד פועלת קרן הלייזר על הגוף?

"בזמן שהקרן עוברת על האזור המועד, הלייזר ממריץ בגוף את הדם ומחזק את הקשר שבין התאים. התגובה של הגוף לעניין דומה, נניח, לסוג של טיפול כמו דיקור סיני. אך בניגוד לדיקור, התוצאות בשטח של הטיפול בלייזר הן טובות הרבה יותר מבחינה האחוזים: עד ל-75 אחוזים של הטבה בקרב כלל המטופלים. הקרן משפיעה על מבנה התא, מגבירה את הזרימה שבו, מזרזת את ייצור הקולגן בגוף, מגבירה את שחרור האנדרופינים - שהם הורמון שמשכך כאבים - מגבירה את מספר התאים שמסייעים לריפוי פצעים בגוף ועוד. מכאן שהטיפול בעזרת הלייזר גורם להטבה בגלי הכאב, תורם להתחדשות העור והרקמות, מזרז פעילות אנטי דלקתית ומסייע משמעותית לריפוי פצעים וצלקות".

האם לטיפול במכשיר יש סכנות או תופעות לוואי?

"אין בכלל כאלה. הטיפול אינו כואב ואין בו שום סכנה. הדבר היחיד שחשוב מאוד לדעת הוא לא להסתכל על הקרן בעת הטיפול, כדי למנוע סכנה לעיניים".

כמה זמן נמשך הטיפול וכל כמה זמן נדרש לחזור עליו?

"הטיפול נמשך כ-6-8 דקות בממוצע פעמיים ביום, תלוי בסוג הבעיה. לעתים ניתן להשתמש בו מעט יותר ולעתים מעט פחות, בכל יום, על האזור הפגוע. בדרך כלל מספיקים בין 10 ל- 12 טיפולים כדי לחוש בשיפור משמעותי. ניתן להשתמש במכשיר באופן יום-יומי למשך מספר חודשים".

אברהם היט, מתאר את השפעת המכשיר על חייו: "השתמשתי במכשיר לטיפול בברך ימין, כשעמדתי לפני ניתוח משום שהסחוס נשחק אחרי שנים רבות של פעילות מאומצת. ניסיתי את המכשיר ואחרי חודשיים של טיפול פעמיים ביום הפסקתי עם כל הטיפולים והתרופות וגם הניתוח בוטל. היום אני לא נוטל כדורים ואני הולך כל יום 3-5 ק"מ ואני מאושר. קניתי את המכשיר גם לבן שלי המתגורר בארצות הברית והוא מאוד מרוצה, הבי- קיור לייזר עזר לנו המון בחיים".

רחל יהושע, ספרית כלבים בת 51, סבלה במשך תקופה ארוכה מדלקת בגיד המרפק. דלקת זו הביאה עמה כאב חד ולעתים אף גרמה לחוסר תחושה במקום. הרופאים הרבים שאליהם פנתה לטיפול המליצו לרחל על פיזיותרפיה, שלא ממש סייעה למצבה, והתחילו לדבר איתה על ניתוח.

רחל, מדוע לא פנית לניתוח?

"כשהתעניינתי לגבי הניתוח הבנתי שאחרי ניתוח, המקום בעצם לא משתקם. נדרשת פיזיותרפיה נוספת כדי ללמוד איך להשתמש בשרירים בצורה חדשה. מכיוון שבמקצוע שלי אני ספרית העובדת עם הידיים, לא יכולתי להרשות לעצמי עוד נזק מתמשך מהסוג הזה. הפיזיותרפיה שניסיתי הייתה לא יעילה ובעיקר כאבה לי. אל בי-קיור לייזר הגעתי בסופו של דבר דרך בעלי החיים. למדתי רפואה משלימה עבור בעלי חיים, ורכשתי את המכשיר כדי לטפל בהם עבור סוגים שונים של כאבים ודלקות. המכשיר עבד מצוין על בעלי החיים ואז החלטתי שאנסה אותו על עצמי".

איך הרגשת?

"מכיוון שהגוף שלי רגיש ואני גם חולת סוכרת, אני לא יכולה להיות מטופלת על ידי תרופות מסוימות. ובכלל, הבנתי שכאבים הקשורים לכלי דם, מפרקים וגידים, הם כאבים שקשה לטפל בהם על ידי כדורים. קניתי את המכשיר וניסיתי אותו בכל יום במשך 8 דקות, על כל זווית אפשרית באזור הכואב. הקפתי את המקום שוב ושוב, וזה היה פשוט כמו לקחת אקמול. פתאום הכאב חלף. מה שעוד סייע לי בטיפול היה שברגע שהכאב הפסיק להיות דומיננטי, הפסקתי לרחם על עצמי. הפכתי מאדם שכואב לו כל הזמן, לאדם שחי ללא כאבים".

ניסית את המכשיר על אזורים אחרים בגוף?

"לאור ההצלחה של הפעם הראשונה, המכשיר הוא חלק מהחיים עבורי. לבת שלי, למשל, שהיא בת 22, אובחן לפני מספר שנים דורבן ברגל. היא הלכה במשך תקופה ארוכה עם כאבים עמוקים בכל צעד ובצליעה קשה. אחרי מספר לא רב של טיפולים עצמאיים בבית באמצעות המכשיר הכאב נעלם כלא היה והיום אין לו זכר. אני משתמשת במכשיר נגד דלקות, כאבים ומחושים רבים והוא תמיד יעיל: על כאבי כתפיים, על צלקות ועוד. הוא הפגין יעילות רבה אפילו על הבטן שלי, שאחרי לידה הייתה די מכווצת עם קמטוטים על העור. גם כאן המכשיר עבד באופן מצוין והיום אני מרוצה הרבה יותר ממראה הבטן. תוך כדי השימוש בו, גיליתי שהמכשיר הזה עובד גם כמשקם רקמות, ובאותו מקום פגוע, שיש בו נניח פגיעה, מכה או חתך, הוא מסדיר את מחזור הדם עד כדי מצב שלא נותר מצב של שטף דם או צלקת".
"לפני שבוע, לדוגמא, קיבלתי ביס מכלב תוך כדי עבודה. אז במקום לקחת תרופות נגד הכאב כמו שהציעו לי, ניסיתי את המכשיר על המקום הפצוע והכאב פשוט השתפר מאוד. קרן הלייזר הייתה יעילה אצלי גם לשיפור מראה של צלקות".

"אני הגעתי למכשיר הבי-קיור לייזר ממקום של יאוש כבד", מספר יעקב לרנר, מטופל מזה כשנתיים במכשיר.

יעקב, מה קרה?

"זה קרה בעקבות נפילה מהכורסא שהפכה לפציעה שהסתבכה. כך נוצר לי חור ליד כף הרגל, שהפך לפצע רציני שהגיע לקוטר של 10 סנטימטרים. לאחר מספר אשפוזים בבתי חולים שהתפרשו על פני שנה, ולמרות כל הטיפולים, לא שיפרו את המצב הקשה, קיבלתי המלצה מאחד הפרופסורים שליווה אותי לכרות את הרגל. רגע לפני שזה קרה, ומתוך מחשבה שאין לי מה להפסיד, הגעתי למכשיר הלייזר בעקבות פרסום בעיתון".

"ממש מתוך יאוש רכשתי את המכשיר ובעזרת אח פרטי ששכרתי את שירותיו כדי שיטפל בי בבית. עברתי טיפול אינטנסיבי על האזור הנגוע במשך שלושה חודשים רצופים ובאופן יום יומי. כל טיפול כזה בו הלייזר עובר על המקום הפצוע נמשך כ-20 דקות".

האם יש כאב או כל תופעת לוואי אחרת בגלל השימוש במכשיר?

"ממש לא. זה לא כואב בכלל. השימוש במכשיר הוא פשוט, ולהיפך, עוזר לעצור את הכאב שיש בגוף. לצד הלייזר השתמשתי גם במשחות מרגיעות, אבל הטיפול בלייזר היה הדומיננטי ביותר. תוך 3 חודשים הלייזר החזיר את הרגל למצב בריא. שלבי הריפוי היו ללא כאבים וללא תופעות לוואי. באסף הרופא אמרו לי כל הזמן שהזמן הדרוש לריפוי מושלם הינו 3 שנים לפחות".

האם יצא לך להשתמש במכשיר הלייזר כדי לטפל באזורים נוספים בגוף?

"אחרי ההצלחה של הטיפול ברגל ניסיתי אותו על אזורים רבים נוספים. פרט לאזור העיניים, מותר להשתמש בו על כל חלק אחר בגוף. אני אדם מבוגר, מעל גיל 80, וכן קצת שמנמן. לכן אני משתמש במכשיר באופן יום יומי כדי ליצור זרימת דם טובה יותר בגוף, כדי להוריד בצקות ברגע שהן מתחילות, וכנגד כאבי גב ופצעי לחץ. בעבר לא הייתי יכול לשכב על הגב בלי לסבול מכאבי תופת. כיום, בעקבות הטיפול, זה עבר לחלוטין. אפילו כששן כואבת לי, אני מנסה עליה את המכשיר באופן חיצוני והכאב נעלם מהר מאוד. המכשיר מאוד יעיל לסוגים שונים של כאבים ופצעים. חשוב להבין שבגיל שלי, כל תופעה קטנה יכולה להסתבך ולגרום לסכנות בריאותיות חמורות, אז מראש אני מזהה את הבעיות ומטפל בהן מבעוד מועד באמצעות המכשיר".

בואו לדבר על זה בפורום כאב כרוני, כאבי גב, כאבי ברכיים.

רוצה לדרג?
זה יעזור לכל מי שייחפש מידע רפואי על התחום