שאלות@
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בעלי בן 31 התמוטט בשירותים בבוקר וקיבל דום לב. טופל ע"י טיפול נמרץ בהחייאה ובמכות חשמל.לדבריהם היה במצב "קו ישר" כאשר נמצא ללא דופק טופל בביה"ח בקירור שיתוק והרדמה ולאחר יומיים התעורר כאשר בעיקר הזכרון לטווח קצר פגום -מוטורית משתפר אולטראסאונד ואקג תקינים והצנתור נורמלי איזו בדיקה יכולה לתת תשובה לסיבה שכן מה שהוסבר כי מדובר בהפרעת קצב ותו לב.. 1.מה יכולה להיות הסיבה לאירוע שכזה? 2.האם קוצב דיפריבילטור הוא הטיפול היחיד במקרה שכזה והאם יש צורך בבדיקה מסויימת טרם ההשתלה שכן ייתכן וניתן לטפל אחרת? 3.האם עליו להימנע מפעולות כמו נהיגה לאחר ההשתלה?
הרושם שמדובר בהפרעת קצב ראשונית הטיפול המומלץ להגנה הוא השתלת דפיברילטור כן - נהיגת רכב ציבורי אסורה ונהיגת רכב פרטי תתאפשר אחרי מספר חודשים