הפסקת תרופה
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני כשנה אחרי ניתוח מעקפים. מצבי הכללי משביע רצון. אני משתמש בתרופות הבאות: סימוביל,קרטייה,טריטייס(2.5)וחצי כדור קרדילוק(1.25). היות וערכי לחץ הדם שלי נמוכים בממוצא לדוגמא חודש יולי בין 52-64 /92-104 הומלץ לי ע"י הקרדיולוג שלי להפסיק את הטריטייס בהדרגה, כלומר לקחת 3 פעמים בשבוע כשבועיים ואחרי זה להפסיק לחלוטין . ידוע לי שיש רופאים הטוענים שלסוכרתי עדיף לא להפסיק את הטריטייס . ערכי הסוכר שלי נעים בין 130-135 וה- hba1c שלי הוא בממוצע 6 (לפני הניתוח הייתי לוקח גלוקומין עקב סטימה עורקית ברגל שמאל מ- 2001 ) מאז הניתוח אני לא לוקח כדור ועושה בהחלט מאמצים גדולים ללא הכדור כפי הנתונים .ה- ldl שלי הוא 81 , ה- hdl שלי הוא 36 ,כולסטרול 129 טריגליצרידיס 63 . אודה לדעתך בנושא הפסקת הטריטייס . תודה .
כדאי לרדת במינון הטריטייס ל 1.25 מ"ג על מנת למנוע ירידת ל"ד ולהנות במידה מסויימת מההגנה שלו על הלב ועל הכליות בחולי סכרת תודה