CT לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
באילו מקרים CT לב כלול בסל הבריאות והאם בדיקה זו ממולצת ? (במשפחה היו מקרים של התקפי לב). בבדיקות שערכתי לפני מספר שנים נמצאה אצלי רמת אינסולין גבוהה בדם(שמאובחנת כתינגודת לאינסולין) ועשויה לגרום לנזקים בכלי הדם. אילו בדיקות כדאי לעשות בכדי לבדוק באם כבר נגרמו נזקים? בתודה
האישור למימון CT לב קורונרי תלוי בקופ"ח שלך. יש צורך בהמלצה של קרדיולוג מטפל. בחולי סכרת, בגלל הסיכון המוגבר למחלת לב כלילית, המרכיב החדוב ביותר הוא איזון קפדני של כל גורמי הסיכון כולל רמת שומנים בדם ול"ד. על מנת לאבחן האם יש חסימות בעורקי הלב הגורמות לירידה בזרימת הדם כדאי לבצע הערכה פזיולוגית במאמץ. הבדיקה הפשוטה ביותר היא מבחן מאמץ ובהתאם לתוצאות ניתן לשלקול צורך בבדיקות נוספות וביניהן CT של עורקי הלב תודה