מוקד אקוגני כפול בעובר
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשתי בת 39, בהריון שבוע 29. בסקירת מערכות מוקדמת נצפה מוקד אקוגני כפול בחדר שמאל לב העובר. הממצא עדיין קיים בשבוע 29, והרופאה המליצה על בדיקת אקו-לב. שאלתי: 1. מדוע בעצם? הרי בכל אתרי הרפואה טוענים שאין קשר בין הממצא למומים בלב? 2. אילו מומים ניתן לאתר ומה ביכולתי לעשות עם הממצאים בשלב זה של ההריון? תודה כאגב אציין שבדיקת מי שפיר הזימה תסמונת דאון
לקריאה נוספת והעמקה
הנושא אינובתחום התמחותי... מומים מולדים בעובר הינם בתחום התמחות של קרדיולוג ילדים....כדאי להפנות את השאלה למומחה בתחום זה. תודה