חרדה+דופק לב לא סדיר
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 17 ובחצי שנה האחרונה אני מרגישה שדופק לב שלי לא סדיר-אני מרגישה דפיקות מהירות כמה שניות ואז איטיות ואז שוב מהירות ככה עד שהדופק מסתדר זה קורה לפעמים אפילו בזמן המנוחה,הרופאים אמרו לי שהבדיקות שעשיתי לפני חצי שנה(א.ק.ג,הולטר לב,בדיקת מאמץ)יצאו טובות,והם טוענים שזה בגלל חרדה לכן אני נוטלת תרופות בשם "פבוקסיל" וזה לא עוזר לי הדופק הלא סדיר עדיין קיים.האם זה משו מסוכן או שזה דבר שכיח בגילי?תענו לי בבקשה ובבקשה תמליצו מה עליי לעשות.
חרדה גורמת לתחושה של פעימות לב מוגברות ובאם ההולטר תקין ובאותו יום שבוצע את חשת בדפיקות לב לא מסודרות הרי יש להתרכז בטיפול בחרדה. בכל מקרה ניתן להוסיף טיפול בחוסמי בטא במינון נמוך על מנת להקל על הסימפטומים הלבביים של החרדה תודה