אי ספיקת לב
דיון מתוך פורום קרדיולוגיה - כללי
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב,אבי מאושפז מזה חודש בבית חולים(כשבועיים במח' טיפול נמרץ) , יש לו אי ספיקת לב שגרמה להצטברות נוזלים בראות, במשך הזמן נוצרה לו בצקת שהולכת ומתגברת (יש לו גם סרטן מסוג למפומה שלא ניתן לטפל בה כרגע), שאלתי- האם יש טיפול לאי ספיקת לב חוץ מהשתלה?
לקריאה נוספת והעמקה
הטיפול באי ספיקת לב כולל מספר מרכיבים - תרופות מגוונות, טיפול בגורמים שמחמירים את המצב (זיהומים, חוסר דם), טיפול בסתימות בעורקי הלב (במידה ויש) ובמקרים מסויימים השתלת קוצב מיוחד. רק בחולים אשר סובלים מאי ספיקה קשה שאינה מגיבה או מתאימה לטיפולים הללו ונמצאים מתאימים נשקלת האפשרות של השתלת לב. תודה