בעיות בזקפה בזמן האחרון

דיון מתוך פורום  הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים

23/05/2018 | 09:12 | מאת: בן42

שלום. אני בן 42. לפני מספר חודשים הופיעו לי די בפתאומיות בעיות בזיקפה שמעולם לא היו לי: קשה יותר להגיע לזיקפה לעיתים (לא תמיד).קרו מקרים שממש "לא עומד" וצריך גירוי פיזי חזק וממומשך, והזיקפה לא מאוד חזקה, או שהזיקפה נעלמת ממש תוך כדי המגע המיני - מאוד מביך ומתסכל. בחלק מהפעמים הזיקפה תקינה. אני נשוי ועם בת זוג אחת מבינה ותומכת, אבל עדיין זה יוצר לחץ ומעגל קסמים שמן הסתם מחמיר את הבעיה - אני כל הזמן חושב "רק שלא יפול", וכמובן התוצאה היא פרדוקסלית... פניתי לרופא המשפחה, ובלי לבדוק כלום הוא מייד המליץ על ויאגרה. הכדור עובד לרוב (25 או 50 מ"ג), אבל קשה לי להשלים עם כך שבגיל צעיר כל כך אני נהיה תלוי בויאגרה, וגם לאשתי זה קשה. ביקשתי המרופא בדיקות הורמונליות, והן יצאו תקינות TSH 1.45 prolactin 110 mIU/l testosterone 11.80 nmol/l מעבר לכך בריא מלבד אלרגיות ואסתמה קלה, לחץ דם 135/80, רמת גלוקוז תקינה. ממה הבעיות יכולות לנבוע? האם יש בדיקות נוספות שכדאי לבצע? תודה!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום רב, אתה כותב שכל הזמן אתה חושב רק שלא יפול, וכמובן זה פועל פרדוקסלית. אתה בעצם נותן את התשובה- תפקוד מיני זורם יכול להיות רק כשפועלת מערכת העצבים הפרסימפטתית- כלומר כאשר אתה מרוכז ורגוע. כאשר אתה חושב מחשבות דאגה על הזקפה ( חרדת ביצוע)- פועלת המערכת הסימפטתית שמכינה אותך לסכנה ואז הפקודה לגוף היא שהדם יצא מהפין ללב , לגפיים, והזקפה יורדת. כלומר זה תלוי באוירה שלך בראש. דריכות היא אוירה אנטי מינית.אנחנו מטפלים בזה בהצלחה רבה גם בלי טיפול תרופתי. תפנה עם אשתך למרפאה מוסמכת לטיפול מיני או למטפל מיני מוסמך דרך אתר איט״ם. בטיפול תקבלו הנחיות איך לצאת מהלופ הזה

23/05/2018 | 09:54 | מאת: בן42

תודה על התשובה המהירה. אכן אמרתי שללא ספק התפתח גם מרכיב נפשי כאן כתוצאה מהכשלים הראשוניים. אבל האם הופעת הבעיה מלכתחילה לא מצביעה על בעיה פיזיולוגית כלשהי?

מנהלי פורום הפרעה בתפקוד מיני אצל גברים