לידה טבעית אחרי אובדן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שאלה: בשנה שעברה עברתי לידה לכל דבר ועניין בשבוע 17 לידת תאומים שמתו לי בבטן. חוויתי צירים מדומים וכד'.. האם זה אומר שהלידה שתהיה לי בקרוב בעזרת השם: תהיה קלה יותר כתוצאה מלידת התאומים בשבוע 17 ,האם הצירים שחוויתי שבאמת לא היו נוראיים יהיו באותו סדר גודל מה דעתך ?
שלום שיר, צר לי על האובדן שחווית. אין קשר ללידה הקודמת ללידה הבאה, שבעזרת השם תהיה בסדר. האם עברת איזה תהליך רגשי לאחר האובדן? אם לא - כדאי שתעשי זאת עוד לפני הלידה הבאה. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בהתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il