ממתי חגורת בטן?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי צביה, ממתי מותר לשים חגורת בטן אחרי הלידה? אני לא יכולה להסתכל על עצמי ככה, יש לי בטן ענקית אחרי הלידה. אני מרגישה מכוערת ושמנה. אני רוצה לחזור לחיטוב שהייתי לפני ההריון. מתי להתחיל עם החגורה? או לפחות עם כפיפות בטן? אני לא יכולה להסתכל על עצמי יותרררר
שלום לך יולדת טריה, כמה זמן את אחרי לידה? "משכב לידה" נחשב לתקופה של 6 שבועות בה הגוף אמור לחזור לעצמו וגם הרחם לגודלו המקורי. זה בדיוק הזמן ללכת לגיניקולוג לביקורת וגם להתאמת אמצעי מניעה אם צריך. את יכולה להתחיל לצעוד בחוץ עם התינוק, זו פעילות מצויינת, עם הזמן תמצאי לך את הפעילות הגופנים המתאימה לך. תזכרי שהתעמלות לבד לא מרזה. כדאי שתתייעצי עם דיאטנית או יותר נכון תזונאית טובה להתאים את התזונה שלך. תזכרי, לקח לך 9 חודשים להגיע לאן שהגעת, תזכרי את התוצאה שקיבלת. לא ביום אחד חוזרים לגיזרה הקודמת, אך זה בהחלט אפשרי. רק בלי פניקה. ולגבי חגורת בטן - היא אולי נותנת מראה מחוטב יותר אך לא ממש תורמת לחיזוק השרירים. כל טוב ובהצלחה, צביה רן מטפלת מוסמכת בתהליך "המסע" היא-לה - נשים מטפלות ב(א)נשים ברפואה משלימה http://www.heal-la.co.il