בדיקת מוטצית קרישיות יתר F II G20210A
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אבי בן 72 אושפז עקב קריש דם בריאה , בבדיקת דם התגלה שהוא נשא למוטציית קרישה FACTOR 2. ההמטולוגית שלו המליצה לקרובי משפחה מדרגה ראשונה לעשות גם את הבדיקה F II G20210A. הבדיקה לא בסל הבריאות ונבצע אותה בבית חולים , שאלתי: האם "על הדרך" כדי לבצע\לבקש עוד בדיקות שיכולות לאתר בעיות עתידיות נוספות ? (אפילו אם לא בסל הבריאות) תודה רבה.
לקריאה נוספת והעמקה
במידה ולאב נמצאה רק מוטציה בפקטור 2 ולבני המשפחה עצמם אין היסטוריה של קרישי דם. מספיק לבדוק את המוטציה בפקטור 2.