תוצאת ספירת דם
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, ילדתי תאומים בניתוח קיסרי ב 28.5.2015 במהלך ההריון ולפני הניתוח קיבלתי 6 מנות ונופר עקב אנמיה מחוסר ברזל (שתי אמפולות במנה). בדיקת דם מיום 24.6.2015 (כלומר כחודש אחרי הלידה) מראה הימוגלובין 12.7, בנוסף כל המדדים האחרים בספירה היו תקינים (בתוך טווח הנורמה) חוץ משני מדדים: 10.9 HYPO% (נורמה 0-2.5) 15.3 RDW (נורמה 11.5-14.5) מה המשמעות של %HYPO גבוה כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
הבדיקות המשמעותיות להתאוששות ממצב של חסר ברזל בהריון הן המוגלובין ופריטין. הממצאים שציינת אינם מעידים על בעיה מסויימת.