השמך בירור
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , סובלת מעייפות קיצונית ,בחודשיים אחרונים התחילו כאבים ביד ימין להערכתי מקור מבית השחי בלחיצה עליו זרמים לא נעימים, באותה יד נצפתה בלוטה נפוחה ב-US מעבר לזה הכל תקין. בעקבות התלונות על כאבים ביד וחולשה נעשו בדיקות דם (מצורפות) ורופא לא ממש ידע מה הכיוון מעבר לתשישות פיזית/נפשית עקב פריצת דיסק בגלל כאבים מתמשכים שאני סובלת ממנה . אשמח לכיוון להמשך בירור, תודה מראש: כימיה: CRP - 2.6 (טווח תקין בין 0-0.5) FE-IRON - 28 (טווח תקין בין 60-180) ספירת דם: WBC-Leucocytes - 3.8 (טווח תקין 4.5-11) MCH-Mean Cell Hemoglobin - 26.8 (טווח תקין 27-34) Neutrophils # - 1.76 (טווח תקין 1.8 - 7.7) כל השאר בגדר הנורמה
מבחינה המטולוגית: יש ירידה קלה בתאים לבנים מסוג נויטרופילים אך לא מסביר עייפות. כמו כן ברזל נמוך אך כדי לדעת אם יש חסר ברזל צריך לבדוק את מחסני הברזל-בדיקה לפריטין.
ראשית תודה על תגובתך המהירה האם יש צורך בבירור תהליך דלקתי CRP ?