ערכים נמוכים של לימפוציטים וגבוהים של נטורופילים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 7 חודשים בבדיקת דם אחרונה עם חום גבוה ולאחריה יצאה פריחה נמצאו ערכי לימפוציטים נמוכים במיון והתבקשתי לחזור על הבדיקה. תוצאות הבדיקה (באותו יום בערב החלה עם חום למשך יומיים), לימפוציטים 4.43, נטורופילים 10.09, שמתי לב שבאשפוזים אחרים שהייתה הלימפוציטים תמיד היו מתחת לנורמה בערכם המוחלט. אודה על תשובה, יערה
לקריאה נוספת והעמקה
זה יכול להעיד על מחלה חיידקית, אבל לא בהכרח. אצל ילדים בגילה, גם מחלה וירלית חדה (אקוטית, חריפה) יכולה לגרום לעליה של מספר הניוטרופילים בעיקר. האבחנה כמובן אינה נקבעת על פי הספירה אלא על פי המהלך, הבדיקה וכלל ממצאי בדיקות העזר.