אנמיה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בת 35 כבר מגיל 20 סובלת מאנמיה שלפי הסברים של הרופאים זה עקב מחסור בברזל בעקבות המחזור החודשי. תוצאות אחרונות לפני עירוי ברזל Hemolysis Index NORMAL Iron 23.0 ug/dL Ferritin 3.3 ng/mL Vitamin B12 375.4 pg/mL Monocytes 0.27 K/uL משום מה כל כמה חודשים המצב חוזר על עצמו, אני מקבלת ברזל ונופר דרך הוריד פעם בשבוע 2 אמפולות למשך 3 שבועות ואז אחרי כמה חודשים ויותר שוב חסר לי ברזל. מה עושים?
א. איני יכול לקבוע שיש לך אנמיה כי לא רשמת את ספירת הדם ולא ניתן לקבוע שיש אנמיה בלי הספירה. ב. גפ לא ניתן לקבוע מה סיבת האנמיה בלי לראות את הספירה כולה. באתר העזר תמצאי מידע בנושא משק הברזל ואנמהי של חוסר ברזל http://tinyurl.com/cn6y2bp