אנטיביוטיקה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עקב זיהום לאחר עקירה כירורגית , אושפזתי וקיבלתי 3 ימים אוגמנטין בעירוי. השתחררתי ואני מקבלת אוגמנטין ומטרוגיל במינון יחסית גבוה למשך שבוע. ברקע תלסמיה מינור ואנמיה המוליטית קלה.לאחר יומיים וחצי בטיפול פומי מתחילה לחוש עייפות, צואה רכה וצהבהבה וכן שתן צהוב כהה ובחילות. האם שילוב האנמיה והאנטיביוטיקות הנל בעייתי? האם נדרשת בדיקת רופא בסופש עקב הסימפטומים? אגב- בתחילת האשפוז ההמוגלובין היה 12 ואחרי שלושה ימים ירד ל10.5
לקריאה נוספת והעמקה
ולא מרפאה... אין שום אפשרות לדעת מה יש לך... פני לרופא לבדיקה