ברזל ופריטין גבוהים
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, ביצעתי בדיקות דם לאחר צום של 12 שעות וברזל ופריטין יצאו גבוהים: IRON 202 µg/dl TRANSFERRIN 245.0 mg/dl HB 15.5 g/dl FERRITIN 336.0 ng/ml שאר הבדיקות תקינות. לאחרונה נטלתי מולטיויטמין ללא ברזל אך עם חומצה פולית ואכלתי כמות גדולה של מזונות עשירים בברזל כמו טחינה גולמית ופסטרמה. האם זו יכולה להיות הסיבה? האם יש סיבה לדאגה?
לקריאה נוספת והעמקה
איני חושב שיש כאן סיבה לדאגה, אין לי כל דרך לדעת מה הסיבה אבל אני לא הרופא שלך... שאל אותו.
תודה רבה.