מחלת פרקים?
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 42 לפני שנה התחילו לי כאבי פרקים שנדדוממקום למקום בגוף ולוו בחולשה פניתי לרמטולוג עברתי בדיקות דם בעקבות הבדיקו עברי בדיקת גסטרו שיצאה תקינה,בדיקת קפסולה של המעי הדק שגם יצאה תקינה לאחר 9 חודשים של סבל נוראי וחוסר תפקוד שהרופא לא מוצא מהייכן הבעיה הכאבים פסקוובמשך 3 חודשים לא היה להם זכר בחודש אך הם חזרו ובעוצמה גדולה יותר שוב ניגשתי לרופא עשיתי בדיקות דם והתשובות הלא תקינות הם CRP =3.5 שהתווך התקין בין 0 ל 0.5 Ro Ab Anti SSA =14 שהתווך התקין בין0- 6.9 Complement-C4= 42.8 שהתווך בין10 ל 40 ESR 1 hour =22 שהתווך התקין בין 0 ל 22 ASCA IgG =72 שהתווך בין 0 ל 20 עשיתי בדיקה של בלוטת הרוק יצא תקין מה אתה חושב על תוצאות הבדיקה האם כדאי לי לפנות למרפאה רמטולוגיה בבתי החולים לבירור מעמיק יותר השמח לשמוע את חוות דעתך על תוצאות הביקות
טעית בפורום