פניצילין ואנמיה המוליטית
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. עקב דלקת גרון וחום גבוה ניתנה לי אנטיביוטיקה רפאפן - פניצילין. האם העובדה שיש לי ברקע תלסמיה מינור ואנמיה המוליטית Coombs חיובי igg גבוה בין היתר- מסוכן ליטול פניצילין? לקחתי כבר כדור אחד
לקריאה נוספת והעמקה
עקרונית לא צריכה להיות בעיה, אבל כיון שאיני מכיר את מחלתך והרקע שלה - עלייך לקבל אישור מהרופא שמכיר אותך היטב. כללית - פניצילין יכול כשלעצמו לגרום אנמיה המוליטית, אבל זה מנגנון מיוחד שבו נוצרים נוגדנים נגד קומפלקס של כדורית אדומה ופניצילין שעליה... האם לך יש סיכון מוגבר לכך ? לכאורה לא, אבל עלייך לשאול את הרופא שלך.