קרישיות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום,יש לי שאלות בבקשה. בת 36.בגיל 35 ילדתי לאחר טיפול בקלקסן 40 כל ההריון +משכב לידה 6 שבועות.(2 לידות רגילות ללא קלקסן לאחר 3 הפלות מתברר כי יש קרישיות יתר ולכן ההריון האחרון היה עם קלקסן כאמור). ההמטולוג אמר כי במצבי אתגר אזדקק לקלקסן 40 נתן דוגמאות כמו (לידה ,טיסה מעל 8 שעות ,ומצב המצריך שכיבה ארוכה-תאונה למשל) אני אמורה לעבור טיפולי שיניים (עקירת שן בינה )והד"ר לשיניים ביקשה לדעת האם אוכל להיות מטופלת כומ כולם- ביקשה אישור מהמטולוג -- ידוע על בעייתיות כלשהיא?? ושאלה שניה. מאז השימוש בקלקסן עברה שנה- אם יש לי חתך למשל מסכין--האם זה עדיין משפיע על הקרישיות או השפעתו חלפה ממזמן. נדמה לי כי כל חתך קטן לוקח לו זמן להיסגר. תודה
באופן כללי ובלי לתת לך אישור מכאן - כי אישורים עלייך לקבל מרופא במציאות ולא בפורום... 1. טיפול שיניים אינו "אתגר" כפי שקראת לכך... 2. ההשפעה של הקלקסן נעלמה לפני שנה.... תוך יממה מסיום הטיפול