לימפומה
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לחברי הוצאה בלוטת לימפה בניתוח מבית השחי. המנתח כתב שהבלוטה נוקשה ולא פריכה. נראית כהודג'קין. בביופסיה התוצאות הראו שבבלוטה נצפו: BCL 2' CD10' CD 20 KI67. בסי טי ראו מעורבות של מס' אזורים ובדיקת מח העצם הראתה מעורבות של 15-20 אחוז תאי לימפומה. חברי בן 42. בנוסףף T 14 :18 היה שלילי. שאלתי אליך : איזה סוג של לימפומה זאת? היתכן ומדובר בהודג'קין nlphl???
המידע שרשמת חלקי מאד ולא ברור ובכלל - לא מאבחנים בצורה כזו.
אלו היו הנתונים לפני 10 שנים. אובחן אז כ- FL . גרייד 1 סטייג 4. מאז ועד היום (ולאחר טיפולים כימיים ומבטרה ) נמצא בהפוגה מולקולרית. האם יתכן שהייתה טעות בהבחנה הראשונית??? - אז לפני 10 שנים?
ככה לא מאבחנים !!! בפורום לא מאבחנים !!! רוצה חוות דעת נוספת ? אספי את כל החומר במלואו ופני עם האדון לבדיקה אצל רופא במציאות. לא לפורום.