מיאלומה או לא
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בדיקות הדם של אבי מראות ריבוי כדוריות לבנות, וחלבון בשתן. היה חשש למיאלומה. בנוסף, כליות מתפקדות ברמה של 18%. בדיקת מח עצם לפי ההמטולוג שלו תקינה. ההמטולוג חושב שאבא זקוק לדיאליזה, ואין מיאלומה. לעומתו, הנפרולוג רוצה לבצע ביופסיה לכיליה כי הוא חושב שיש מיאלומה. מה כדאי לעשות? האם האבחנה לא אמורה להיות ברורה?
א. לבקש מהרופא/ים הסבר מפורט של הדברים, האבחנה, הבעיות וההמלצות ב. אם לא משביע את רצונך, לקחת את כל החומר ולפנות לרופא במציאות להערכה נוספת. מה שרשמת אינו מידע ממשי ובודאי שאינו מאפשר כל דיון ממשי בשאלות החשובות שיש לכם. המידע לקוי, חסר, מקוטע וכן הנתונים. בכל מקרה, לא מאבחנים ככה מחלות של אנשים...