בדיקות דם כלליות
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמידי שנה אני עושה בדיקות דם כלליות שכן במשפחתנו יש תורשה של לחץ דם, שומנים בדם וסכרת אני בת 33 בריאה בד"כ - לחץ דם וסכרת תקינים אוכלת יחסית בריא ומסודר ערכי בדיקות הדם שנשלחו למעבדה חזרו תקינים מלבד בדיקה של לימפוציטים שנמצאת מתחת לנורמה לפני שנה לערך ערך של 22 והיום 18 שאר הבדיקות תקינות כלומר כל הערכים בגדר הנורמה
לקריאה נוספת והעמקה
א. את מדברת על אחוזים ובאופן כללי לאחוזים אין כל משמעות אלא רק למספר המוחלט ב. בכל מקרה איני יכול לדון בנתון מבודד אחד ועלייך לרשום את הספירה במלואה.