זריקות קלקסן בהריון שבוע 33
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הריון שני ההריון הקודם הסתיים בשבוע 34 עקב היפרדות שיליה ואי ספיקה שלייתית . בבדיקות המעבדה פקטור 8 גבוה 225 עם פרוטאין 26אחוז . סיפור משפחתי אבא שלי עם מחלה טרומבוטית (נמק ברגל ) . הרופא נשים שלי החליט שאני צריכה לקחת זריקת קלקסן 40 כל יום עד הלידה ואחרי הלידה השאלה האם אני צריכה לקחת והאם אי אפשר ללדת עם האפידורל עם הזריקה ?
ראשית, איזה פרוטאין נמצא נמוך ??? לא רשמת שנית, אני לא נותן הוראות טיפוליות בהתכתבות. התייעצויות כאלה יש לעשות במציאות מול רופא ותוך היכרות מלאה עם כל החומר. שלישית, אם יש מקום לטיפול, הוא צריך להימשך גם בתקופת משכב הלידה, כלומר עוד 6 שבועות לאחר סיום ההריון בשעה טובה מידע בנושאים אלה תמצאי בתשובות רבות קודמות ("קרישיות יתר") וכן באתר העזר: http://tinyurl.com/bphmyaz