טרומבוזה בעין
דיון מתוך פורום המטולוגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אובחנה טרומבוזה בעין. בדיקת קרישיות בדם היתה תקינה, אך נאמר לי לקחת אספרין פעם ביום. מאחר ועברתי ניתוחי בטן (להוצאת גידולים) וכן עברתי סתימת מעיים לפני כשנה(שוב עברתי ניתוח) אני חוששת שאספרין יזיק לי לקיבה. האם אותו הדבר נכון לגבי קרטייה? ואם כן, על איזה כדור לדילול הדם אתה ממליץ? בתודה מראש וחג שמח
א. קרטיה זה אספירין. אם יש סיבה רפואית להימנע מאספירין - אותו דבר לגבי קרטיה. ב. איני ממליץ שום דבר בפורום. עלייך לקבל הוראות מרופאייך במציאות.
האם קיימים אמצעים כדי להבטיח את הראייה בעין הנותרת לאחר עיוורון בעין ימין כתוצאה מסתימה בנימי העין? כרגע אני בטיפול אצל קרדיולוג וטיפול זה הצליח בהורדת לחץ הדם בתודה מראש חנה באומן