טרומבוזה בעין

דיון מתוך פורום  המטולוגיה

07/10/2004 | 14:19 | מאת: מלכה

אובחנה טרומבוזה בעין. בדיקת קרישיות בדם היתה תקינה, אך נאמר לי לקחת אספרין פעם ביום. מאחר ועברתי ניתוחי בטן (להוצאת גידולים) וכן עברתי סתימת מעיים לפני כשנה(שוב עברתי ניתוח) אני חוששת שאספרין יזיק לי לקיבה. האם אותו הדבר נכון לגבי קרטייה? ואם כן, על איזה כדור לדילול הדם אתה ממליץ? בתודה מראש וחג שמח

לקריאה נוספת והעמקה
07/10/2004 | 18:48 | מאת: תשובת מנהל הפורום

א. קרטיה זה אספירין. אם יש סיבה רפואית להימנע מאספירין - אותו דבר לגבי קרטיה. ב. איני ממליץ שום דבר בפורום. עלייך לקבל הוראות מרופאייך במציאות.

20/08/2005 | 12:05 | מאת: חנה באומן

האם קיימים אמצעים כדי להבטיח את הראייה בעין הנותרת לאחר עיוורון בעין ימין כתוצאה מסתימה בנימי העין? כרגע אני בטיפול אצל קרדיולוג וטיפול זה הצליח בהורדת לחץ הדם בתודה מראש חנה באומן

מנהל פורום המטולוגיה